onsdag 9. mai 2012

Tacomiddag med gjester

Vi hadde invitert Malin og Harri på middag fredag kveld, jeg hadde allerede vasket mesteparten av leiligheten så vi dro en tur på stranden på formidagen. Det var deilig vær og vi har nå et stort piknikteppe i bilen alltid som er perfekt å ligge på sånn at håndkledene våre ikke blir fulle av sand. Det er noe fantastisk ved å ligge å lese på stranden altså. Vi dro fra derfra og rett til butikken for å handle inn mat, vi skulle servere taco for det er så godt og alle kan putte på hva de liker best også er det ikke så mye laging. Så vi kjøpte masse grønnsaker, rømme, guacemole, ost, saus og bønner og kjøtt og alt som hører til. Talal syns det var stas med taco med kjøtt i for han liker ikke med bønner som jeg spiser så han kjøpte like godt en kyllingkjøttdeig og en storfekjøttdeig og to forskjellige typer krydderposer til de. Det var Talal som var flink og lagde maten mens jeg sminket meg og kledde på meg. Jeg hadde på den nye kjole jeg kjøpte dagen før, den er ferskenfarget.

Det var veldig koselig med besøk, og taco-middag slo ann veldig for de elsker meksikansk mat begge to. Vi hadde lært litt fra forrige gang Malin var her med jentene så den lille Ikea trappen vår forsvant ut på balkongen oppå bordet med en gang de kom. Det var også masse som forsvant raskt på toppen av hylla vår.

De hadde også med seg vin og det var stas! Vi spiste også litt kake og drakk kaffe før den eldste ble kjempetrøtt så de måtte dra hjem rundt 10, men sånn er det jo og vi hadde det veldig fint!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar