søndag 13. mai 2012

Fullpakket torsdagsprogram

Som jeg skrev i forrige innlegg så skulle jeg til Malin på dagen på torsdag. Jeg sto opp og spiste frokost og litt småtterier også gikk jeg bortover, det var veldig koselig for det er en stund siden vi har vært sammen på dagtid. Klokken var rundt 11.30 når jeg kom frem og storesøster skulle vise meg alle lekene sine så vi satt lenge inne på barnerommet. Vi bestilte etterhvert kinamat til lunsj, de hadde masse god vegetarmat også var det ikke så fettete som mange kinarestauranter er. I Norge spiser vi egentlig ikke kinamat, det er en blanding mellom kinamat og thaimat for kinamat er veldig fettete og salt, sånn at man ikke blir mett bare orker ikke å spise mer. Men der vi bestilte fra var supergodt også fikk vi masse mat så vi orket ikke å spise opp alt en gang. Mens vi spiste lunsj så sovnet storesøster på teppet forran TVen og da fortet vi oss å drikke kaffe og spise kjeks før hun våknet igjen for hun hadde ikke latt oss spise de i fred hvis hun var våken.
Jeg holdt babyen masse og det var så koselig! Men det ble skummelt når hun begynte å gråte da, men hun sov heldigvis nesten hele tiden og da fikk Malin drukket kaffe og spist kjeks i fred for en gangs skyld!

Plutselig var klokken blitt 17.30 så jeg ringte Talal sånn at han kunne plukke meg opp på vei hjem fra jobben og det gjorde han. Når vi satt i bilen så foreslo Talal å ta en tur til Nada, jeg hadde jo spist en stor lunsj og Talal var ikke sulten og barna legger seg uansett rundt 19-19.30 og da var klokken allerede rundt 18. Så vi svingte inn på veien til dem og ringte og hørte om det passet og det gjorde det. Det var koselig å se de igjen, i drakk te og spiste enda mer kjeks og mens Talal lekte med barna pratet jeg med Nada. Zeo var syk da så han ble plutselig veldig sliten og kvalm og begynte å kaste opp stakkar. Så vi dro rundt 20.00 sånn at han fikk slappe av ordentlig og sånn også var det på tide med middag.

Heldigvis hadde vi tenkt å lage falafel til middag den dagen for det er raskt og ikke så mye jobb. Det er bare å steke falafelene, skjære opp tomat og agurk og legge auberginmosen i en bolle. Det var deilig å være hjemme igjen og vi koset oss med litt TV før klokken plutselig var 12 på natten.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar