onsdag 9. mai 2012

Enda mer shopping!

Jeg hadde planlagt å ikke gå ut av huset til ansitet mitt var mindre brent, men vi hadde ikke mat i huset og Talal forslo at vi skulle ta en tur på Mall og the Emirates. Så jeg putta på masse sminke også kjørte vi bortover, eller jeg kjørte egentlig, jeg kjører alltid på kveldene. Så vi spiste middag der også gikk vi litt rundt og kikka, men vi var slitne så vi dro hjem igjen etter ikke altfor lenge og det er like greit for jo lengre tid vi er på et kjøpesenter jo mer penger bruker vi.

Vi hadde fortsatt ikke noe mat, vi hadde ikke brød en gang, så når Talal kom hjem fra jobben på tirsdag så dro vi for å handle. Det er utrolig hvor fort dagene går, jeg brukte hele dagen på å skrive på bloggen og øve masse på piano og litt husarbeid og når vi kom hjem fra mathandling så var klokken allerede over 11.

Nada og jeg har pratet mange ganger om å finne på noe på dagen, men det har ikke blitt noe av før idag (onsdag). Pianotimene mine ble ikke noe av idag fordi det skulle være en skoleavlutning med 150 personer i kirken samtidig. Nada henten meg rundt klokken 10 og da hadde jeg utrolig nok klart å ta en dusj, spise frokost, sminke meg, kle på meg og drukket en halvkopp kaffe. Vi dro på Ibn Battuta Mall som er det nærmeste for vi hadde ikke så mye tid før hun måtte plukke opp Zeo fra skolen og det er mye lettere når bare Dia er med oss. Vi dro rett på den klesbutikken jeg var på i helgen, de hadde fortsatt salg. Det var veldig koselig og mye lettere å shoppe med en jente og vi endte opp med å kjøpe en del. Jeg kjøpte en hvit piratbukse, 2 t-skjorter og en bluse og alt i lyse sommerfarger. Jeg har nesten ikke lyse klær så nå var det på tide å skaffe en del altså! Det jeg kjøpte i helgen var også lyse farger foresten.

Nada kommer kanskje med barna hit til lekeplassen rundt klokken 5 hvis temperaturen er bra, det er varmt for tiden og med varmt så mener jeg varmt, her om dagen var det 44 grader C!!!

I morgen skal jeg en tur til Malin på dagen også er det endelig helg igjen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar