mandag 28. mai 2012

Et lite innlegg på en mandag

Idag er det mandag og den eneste dagen på lenge hvor jeg er frisk og ikke har noe spesielle planer med noen og det er helt greit igrunn. Jeg hadde tenkt å stå opp med Talal idag, men jeg var sliten etter dagen igår så jeg klarte ikke, men jeg sto opp klokken 10 da og det er jo ikke så veeeeldig ille. Talal var ikke å trene idag for han har vondt i halsen, jeg håper ikke vi får enda en runde med sykdom! Nå har Talal vært i klorbasseng 4 ganger på 3 dager da så det kan ha noe med det å gjøre. Ellers er også været veldig dårlig for tiden, det er bare sandstorm på sandstorm og det er så ille at det ikke er anbefalt å være så mye ute for sanden går rett ned i lungene så det kan hende han har blitt sår i halsen av å være mye ute.

Selvom jeg ikke har noen spesielle planer har jeg allikevel mye jeg vil gjøre. Oppvasken må alltid tas, jeg vil øve masse piano, begynne å trene igjen etter jeg var syk, fortsette med arabiskkurset, forberede pianotimer, handle litt mat (med bilen alene!!!) og hvis det blir tid så trengs det virkelig og ryddes og vaskes. Jeg er så trøtt idag at jeg tror jeg begynner emd arabiskkurs for da slipper jeg å reise meg!

Jeg skal også sende en melding til hun egyptiske jeg har trent sammen med tidligere når jeg skal ned for å trene for jeg har ikke hørt fra henne på lenge!

Men hvis jeg skal rekke alt så må jeg begynne nå!
God mandag alle sammen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar