lørdag 26. mai 2012

Avskjedsfest

Endelig var det helg igjen og begge var friske, Talal sitt kontor skal flytte til det området vi bor i så på torsdag hadde de ingenting, ikke internet eller papirer eller noenting, men de fikk ikke fri da! Talal dro bort på morgenen, det var mange som ikke kom da og etter han hadde vært på et møte ikke så langt unna her så kom han hjem til meg og det var kos! Han var hjemme sikkert 13.30 og vi spiste litt og sånn også tok vi en tur til Nada for å se barna før de legger seg. Hany skulle spille kort på kvelden så vi dro tilbake til Nada sånn i 23 tida med pizza, det avr veldig koselig altså! 

Vi ville selvfølgelig på stranden dagen, men Talal ville også lære Zeo å svømme så han dro bort til dem klokken 10, da sov jeg fortsatt... også sto jeg opp etterhvert og spiste frokost og pakka bagen for å dra på stranden og sånn også dro vi med en gang Talal kom tilbake. Det er sandstorm her for tiden og veldig uklart vær, men ute ved vannet var det klart og fint med deilig vind. Vannet er nå akkurat ikke varmt og ikke kaldt, det er bare deilig! 

Det er rart, men vi blir alltid slitne etter vi har vært på stranden, selvom vi ikke er sånn superaktive der liksom, men det er noe med sola og saltvannet og sånn så etter vi hadde dusja sovnet vi nesten på sofaen. Jeg hadde blitt invitert til å bli med Nasim, Kristine (venninen til Nasim som var her på ferie) og Jorunn Marie (ei vennine av Nasim som bor her) ut på bar, jeg ville egentlig ikke ut av sofaen, men så tenkte jeg at det er ikke ofte jeg gjør sånt så det er teit å ikke bli med. Talal kjørte meg, det var på et kjøpesenter som heter Medinat Jumeirah hvor de har lisens til å selge alkohol. Det er veldig fint der, men fy søren for noen stive priser... Vi kosa oss veldig, vi satt ute og drakk hvitvin og skravla! Jeg ble der til 12.30 på natta, Talal hentet meg igjen også de andre skulle også dra de ville bare inn for å høre litt på musikk først, men de hadde visst ikke kommet seg hjem før 4 på natta!

Dagen etter sov vi lenge og Talal var veldig sliten, jeg vet ikke helt hvorfor, men vi tok det rolig ihvertfall og kosa oss med sen frokost og litt TV og sånn også dro vi bort til Nada og Hany på ettermiddagen for Talal ville gi Zeo en annen svømmetime mens jeg satt og skravla med Nada. Vi rakk å spise litt der før vi måtte dra for jeg skulle på grilling i kirken som en pinsefeiring, men også avskjedsfest for Nasim for hun er ferdig med oppholdet sitt her og dro tilbake til Norge den samme natten sammen med Kristine. Det var litt trist og stakkars Nasim gråt masse, men vi har avtalt at jeg skal ta en tur til Oslo i sommer og hilse på så det gleder jeg meg masse til!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar