mandag 28. mai 2012

Fullbooket søndag

Endelig etter masse om og men og utsettelser og tull så har kontoret til Talal flyttet til oss! Siden Talal ikke trenger å dra hjemmefra før 8.50 så har han bestemt seg lenge for at han skal begynne å trene når kontoret flytter hit for trimrom og svømmebasseng åpner ikke før 7 og da rekker han det ikke når han måtte kjøre så langt. Så han spratt ut av sengen når vekkerklokken ringte klokken 7 og satte den på 8 for meg også gikk han ned for å trene. Planen var egentlig at jeg skulle stå opp kloken 8 og lage frokost til oss sånn at når han kom tilbake var det bare å sette seg å spise, men han brukte ikke en hel time så jeg sto opp når han kom tilbake. Men det var helt greit, vi lagde kokt egg til frokost sammen med brødskive med brie og kaffe. Når Talal var ferdig å trene og dusje så hadde vi fortsatt 50 minutter før han måtte dra så vi kosa oss lenge med kaffen. Dette er hva vi har tenkt å gjøre hver dag!

Jeg var bedt på lunsj til Malin den dagen, men jeg hadde noen timer før jeg skulle til henne så jeg brukte tiden på å skrive masse blogginnlegg også rakk jeg ikke mer for det var mye som skulle oppdateres. Ellers om dagene øver jeg selvfølgelig på piano også sitter jeg med et arabisk språkkurs.

Det var veldig koselig å se Malin igjen! Det er veldig lenge siden vi har sett hverandre for vi har alle vært syke, Malin og babis ble syke først også ble storesøster syk også var jeg og Talal syke så det har vært litt av en runde. Endelig er alle sånn ca friske! Malin lagde en type grønnsakspasta til oss som hun helte over i en ildfast form, la ost på toppen og satte inn i ovnen. Det var veeeeeldig godt!

Vi måtte bli med storesøster litt inn på rommet hennes for å se på ting hun ville vise frem, jeg holdt babis litt også, men hun var ikke noe fornøyd hos meg for hun var sulten. Etter mat drakk vi kaffe og spiste sjokoladekjeks. Noe som var ganske gøy forresten var at jeg og Malin sto på kjøkkenet og ryddet bort maten og babis gråter når Malin ikke er i samme rom som den, men når vi kom ut i stua igjen så sto storesøster og vugget på den babystolen babis lå i og sa "shhh, shhh" hehehe hun var veldig søt som hjalp til altså!

Malin visste ikke om hun skulle på kor på kvelden, men hun bekreftet at hun skulle det mens jeg var der og at hun ville sitte på med meg. Talal ringte meg også for å høre om jeg kunne kjøre han til Nada for han ville gi Zeo enda en svømmetime og han måtte dit rett etter jobb før Zeo legger seg og jeg trengte bilen fra ca 19.15. Tiden hos Malin hadde gått så fort så plutselig måtte jeg løpe for å rekke å kjøre Talal, men når jeg var på vei hjem ringte han meg igjen og sa at han tok bilen allikevel, men passer på å komme tilbake tidsnok. Så da dro jeg rett hjem og spiste litt middag isteden. Jeg møtte forresten Talal tilfelid i heisen, det var litt gøy. Han ringte meg så jeg møtte han på parkeringsplassen når han kom hjem også kjørte jeg vår bil for første gang alene. Jeg kjørte og plukket opp Malin også dro vi sammen til kirken. Jeg syns det var litt skummelt, men Malin kunne veien så da gikk det ganske greit, men til onsdag kommer jeg nok til å kjøre helt, helt alene og det gruer jeg meg veldig til for jeg er redd for å kjøre feil.

Jeg var ikke hjemme før 22.45 og da var Talal helt utslitt av trening og svømmetimer og det som var så han gikk og la seg og jeg satt oppe litt til.

Det var en søndag full av program og det var veldig koselig og bra!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar