mandag 31. oktober 2011

OJOJ

Nå er det visst lenge siden jeg har lagt ut noe nytt innlegg ser jeg, jeg begynte å skrive om helgen også glemte jeg å gjøre det helt ferdig også går tiden.

Det er ikke så mye å fortelle om forrige uke egentlig, jeg var ikke frisk så jeg gikk bare rundt her og daffa. Jeg prøvde å dra på kor på søndag, men jeg var så kvalm at når jeg kom fram måtte jeg bare dra igjen, jeg kasta ikke opp da heldigvis. Så jeg har bare sovet mye og vært kvalm og ikke gjort noe spesielt, jeg begynner å bli mye bedre nå da så det er fint.

Bortsett fra dette så har jeg gjort noe som var veldig veldig gøy, nemlig gitt min første pianotime!!! Jeg lærer bort til datteren til Kristin og Leif Magne som jobber i sjømannskirken, hun har spillt litt før og er 15 år og kjempe koselig. Det er også kjempe gøy å lære bort, og jeg gleder meg masse til neste time!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar