onsdag 12. oktober 2011

Jaja...

Hehe jeg klarte selvfølgelig ikke å gjennomføre alt jeg hadde planlagt igår, men jeg fikk gjort en del!

For det første fikk jeg vasket gulvet skikkelig og det var så deilig å labbe rundt på gulvet på kvelden med ullsokkene mine og vite at gulvet er skinnende rent! Jeg fikk også tatt et skikkelig tak med alt støvet i leiligheten, i det landet her blir alt støvete med en gang! Vi har jo en sånn stor bokhylle/romdeler fra Ikea og det er litt kjedelig å drive å tørske støv av den for alt må ut av hylla, tørkes av og inn igjen. Så jeg fikk vasket bokhylla, tv-bordet og stuebordet (med den lille dumme hylla under border), gulvet, klær, oppvasken og jeg lagde sunne muffins og blomkål- og brokkolisuppe. Resten av suppa har jeg fryst ned sånn at jeg kan lage en ny middag idga og fryse ned de restene også, jeg tenker grønnsakssuppe eller soppsuppe fordi grønnsakene og soppen er friske og jeg vil ikke at de skal bli dårlige, men både ertene og spinaten er frossen så de kan vente.

Idag står badet for tur, det trenger også å vaskes grundig og det er deilig å være ferdig med all vasking før helgen. Jeg må også svippe over tv-bordet igjen for det er støvete igjen! Jeg blir gal! Også er det litt som må ryddes her og der, skulle gjerne ha frødd igjen på nytt også siden jeg drepte små urtene jeg frødde tidligere...
Sarah og jeg har avtale om å bake boller sammen ikveld, men vi får nå se, hun har utsatt bakinge to ganger allerede.

Imorgen skal jeg møte Nada og Dia på Mall of the Emirates på morran. Vi skal sitte på kafè fra de åpner kl 10 og til 12 sånn at det passer med barnehagen til Zeo. Jeg gleder meg veldig for det er lenge siden jeg og Nada har gjort noe sammen alene og det er så koselig. Hun er jo ofte opptatt med barna eller lage mat og sånn så det er kos å være utenfor huset så hun bare kan slappe av. Etter det drar jeg rett til DIFC for å møte Eleonore for lunsj. Det blir også veldig koselig, foreldrene hennes er på besøk så jeg har ikke fått snakket med henne på en stund, i tillegg kom ikke jeg på koret sist gang fordi jeg hadde vondt i magen så jeg så henne ikke der heller. På kvelden enten på torsdag (imorgen) eller på fredag skal vi til Wasim og Nour for å se på film og spise ost og drikke vin!

Jeg tror det blir fint for Talal at vi drar til Wasim og Nour fordi han jobber veldig mye for tiden, ikke bare overtid på jobben, men her hjemme også. Jeg snakker ikke bare om et par timer heller, men han jobber til kl 3 på natta og sånn, så jeg tror han trenger å slappe av litt og gjøre noe annet.

Jeg fikk brev fra Kajsa igår! Det kom mye fortere enn jeg hadde trodd faktisk. Det var superkoselig! Og jeg fikk et brev av Rachel også. Jeg tenkte jeg skal se om jeg finner et fint papir eller noen klistremerker på Mall of the Emirates imorgen sånn at jeg kan sende brev tilbake!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar