tirsdag 1. november 2011

Helgen og søndag

I helgen gjorde vi ikke så mye egentlig, vi var ved bassenget og fikk litt farge også var vi på besøk hos Nada og Hany som var koselig som alltid! Når vi er ved bassenget merker vi at været skifter, ikke fordi det er kaldt akkurat for det er fortsatt varmt og deilig og det er så varmt at du svetter bare av å sitte stille i sola. Men de har begynt å varme opp vannet, før lå vi i sola og ble kjempe varme også gikk vi i det kalde vannet, det er deilig det. Men nå blir vi varme oppe også går vi i bassenget også er det bare littebitt kjølig også er det kaldt å gå ut av vannet! Været på kveldene nå er helt nydlig også forresten, det er akkurat sånn at du ikke trenger å ha på mye klær og det er ikke varmt og ikke kaldt, det er helt perfekt!

Vi satt litt ute hos Nada også for en gangs skyld, det er så fort at man sitter inne av vane etter sommeren. De har jo en liten hage så det var kos. De skal flytte til en lielighet på slutten av året, så vi må jo bruke hagen så mye som mulig før de flytter syns jeg! De skal flytte til Jumeirah Beach Residence (JBR) og det blir jo fint å ha de nærmere oss, når de flytter dit kan vi til og med gå til de! Så da sparer vi pengene til taxi og får trim samtidig og det er jo helt fantastisk.

På søndag var jeg på kor, endelig, jeg har bare vært der annenhver gang nå fordi jeg har vært dårlig eller vondt i magen. Men på søndag fikk jeg vært der, og det er så koselig og gøy, alle som er der er superkoselige  og det er moro. Jeg snakket med i norsk som jeg ikke har sett der før som har hus på Røyken (vet ikke hvordan det skrives...), men hun har hytte i Stavern og det er jo litt morsomt. Vi har forresten begynt å synge julesanger! DET er kos det! Vi har begynt på Nå Tennes Tusen Julelys og WinterWonderland.

Hver torsdag kl 10 har de noe som heter torsdagstreffet i Sjømannskirken hvor de gjør litt forskjellig, men denne gangen skal de lære å lage kransekake og gløgg. Det er deffinitivt noe for meg så det blir gøy!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar