søndag 30. oktober 2011

Overnatting med vin og strandtur!

På torsdag kveld sto jeg på badet, jeg hadde akkurat tatt en dusj også ringte Talal meg fra jobb. Han hadde jobbet overtid så klokka var allerede 18.30 tror jeg, Wasim hadde ringt han og invitert oss hjem til dem for å se på film og det ville vi! De bor så langt unna oss at vi måtte overnatte fordi den siste metroen gikk kl 23 og det er altfor dyrt å ta taxi hele den veien. Så jeg sminka meg og kledde på meg i en fart og begynte å pakke det vi trengte til overnatting. Talal hadde bestemt seg for at etter at jeg og Nour la oss så skulle han og Wasim spille dataspill, hele natta... Så han ba meg ta med pcen hans og sammen med sminka mi ble sekken utrooolig tung! Men det gikk! Jeg møtte Talal på metroen i nærheten av der han jobber også tok vi metroen sammen helt til endestasjonen hvor Wasim og lille Luna henta oss. Wasim hadde gitt Luna en boks med pringles å leke med, den var full og åpnet, men med lokket på, eller det var på en liten stund ihvertfall... Hun fant ikke smukken sin og ble litt smågretten, men hun fant fort ut at å helle potetgull utover hele baksetet og å spise potetgull var mye bedre enn smukken! Det kan jeg jo igrunn være enig, særlig når man ikke trenger å rydde det opp selv.

Det tok ikke lang tid før Luna skulle legge seg og vi skulle se på film. Vi bestillte to pizzaer også fant vi ut at vi skulle se på den romantiske komedien Its Complicated med Maryl Streep, den var koselig, Talal sovna da, og snorka som vanlig... Og han som hadde tenkt å sitte oppe hele natta! Hehe det nok fordi vi fikk vin. Så etter filmen var vi litt småfulle og trøtte hele gjengen så vi fikk laken og dyne og pute også la vi oss på sovesofaen, Talal sov omtrent før han la hodet ned på puta. Gardinene de har nede i stua der vi sov var helt utrolig tette så når vi våkna halv elleve trodde vi det fortsatt var natta. Wasim hadde vært våken med Luna fra kl 8.30 så de kom ned når han hørte vi var våkne. Så drakk vi kaffe og spiste potetgull til frokost! Nour kom også ned etterhvert også kjørte Wasim oss til en metrostasjon. Det var veldig koselig og vi hadde det veldig moro.

Etterpå dro vi ned til bassenget litt, det blåste så mye at sidene i boka som Talal leste blåste ut! Han måtte løpe rundt for å hente de og HELDIGVIS havna ingen i vannet! Den ene slippersen min blåste også av gårde, men ikke så langt at det gjorde noe. Det var ettermiddag så solen var ikke sterk så vi fikk igrunn ikke noe særlig ut av bassengoppholdet, men det er uansett deilig å være litt ute da!

Dagen etter dro vi på stranda med Nada, Hany og barna. Det var deilig på stranda, det er lenge siden vi har vært der! Vannet var deilig og det var til og med litt kaldt å gå opp av vannet. Barna kosa seg også veldig. Vi ar der hvertfall et par timer, og det var deilig ettermiddagssol, ikke noe å bli brun av da... Når vi kom hjem var det bare å ta en dusj og spise også plutselig var helgen ferdig! Men det ar en koselig helg da :) 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar