søndag 2. oktober 2011

Ny blogg!

Jeg bestemte meg for å bytte blogg fordi jeg ikke var fornøyd med hvilke muligheter jeg hadde til å forandre designet. Jeg liker denne siden bedre, også vet jeg om flere som har bloggene sine på denne på denne siden og de er veldig fine! Siden det ikke er noe ordentlig høst her i Dubai og jeg er veldig glad i den norske høsten har jeg valgt et høstbilde som bakgrunn. Så har jeg litt høst på bloggen min ihvertfall!

Jeg har visst ikke lagt ut noe nytt innlegg på en stund, jeg har lett etter en ny bloggside og litt forskjellig, men her kommer det litt. Siden det er søndag idag så skal jeg bort til Sjømannskirken for å øve på piano etterfulgt av korøvelse ikveld. Jeg og Talal skal også spise middag ute idag siden vi ikke rekker å dra hjem for å spise mellom jobbing og korøvelse. Talal vet om en indisk restaurant som bare serverer vegetarmat som serverer kjempegod mat, og det gleder jeg meg veldig til.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar