onsdag 19. oktober 2011

Tåke i Dubai!

Været begynner å bli ikke fullt så varmt, vi har hatt en periode med mye vind og nå er været bare rett og slett veldig fuktig! Jeg har merket det mest på kveldene, da blir det litt sånn uklart og mystisk ute, og man kjenner det selvfølgelig, det blir trykkende og klamt, det kjennes også varmere ut enn det egentlig. Så igår når Talal sto opp og så ut så sa han til meg "Adele du må stå opp, se på det her!" og jeg helt grøggi og trøtt satte meg opp i senga og så ut av vinduet og så ingen ting. Jeg mener ingen ting! Det var bare helt hvit, som et blankt ark, det var sprøtt! Den første tanken min var "har det snødd?" for jeg har da sett ut av vinduet i Norge på morgenen og blitt helt forvirra fordi alt plutselig er hvitt. Men så kom jeg på at vi var i dubai... Så jeg var fortsatt forvirret og måtte spørre Talal hva det var, og han sa "Eh, tåke..." haha jeg er litt forvirret på morran noen ganger. De advarer faktisk på radion om å kjøre forsiktig i tåka, men her er de litt rare da, jeg hørte på radion at regn hadde drept flere i en nabo emirat fordi de ikke vet hvordan de skal kjøre når det regner...





Uansett, idag var det også sånn tåke, den hadde lettet litt før jeg fikk kommet meg ut med kameraet, men her er det noen bilder ihvertfall :-) 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar