tirsdag 31. januar 2012

Jogging og nyklipt hår

Så kom helgen, endelig! 

På torsdag kveld gjorde vi ikke mye. Bare spiste middag og så på TV også tok vi bilen til stranda sånn kl 12 på natta også satt vi der og hørte på radioen. Skikkelig kos! På vei dit så vi en av naboene våre, Megan, som prøvde å få tak i en drosje, og siden ho skulle til et sted ikke langt unna der vi skulle så kjørte vi henne dit. Det var morsomt å snakka med henne igjen for jeg har ikke sett henne på fire måneder eller noe. 

På fredags morgen satt vi ute på balkongen og spiste frokost og sola varmet så godt så vi bestemte oss for å ta en tur til stranda. Vi hadde fortsatt jobb-bilen så vi kunne dra til den stranda som ligger lenger borte, men som er mye finere! Så vi tok med bøker og håndkler og dro av gårde. Det var kaldt der! Det blåste så kaldt fra vannet. Men vi var der en time da, men det var ikke snakk om å badet, det hadde nok hvert varmere ved bassenget fordi det er lunere der, men det er jo noe med stranda da... På vei hjem bestemte vi oss for å kjøre utover mot The Palm, den palmen som er bygd utover i vannet hvor det er bygd skikkelig luksus leiligheter og villaer. Det var helt utrolig flott der! Vi gikk ikke ut av bilen da, men det vi så fra veien var kjempe flott med masse planter og trær og hav på begge sider og flotte bygninger! Vi kjørte også helt ut også rundt på en måte sånn at vi kom til masse svære og kjempefine hoteller med skikkelig utsikt!   

Etter det gikk vi hjem og pakka ut og sånn før vi gikk ut for å jogge, jeg hadde lagd linsesuppe halvferdig før vi dro for å jogge sånn at når vi kom hjem tok det ikke lang tid før middagen var ferdig. På kvelden tok vi en tur til Nada og Hany som var koselig som alltid.

På lørdag dro jeg og klipte håret!!! Det er så gøy, jeg elsker å klippe meg. Det litt kortere enn til skulderene og litt klipt opp ogf lang lugg på den ene siden og sideskill. Jeg skal legge ut bilde snart jeg! Jeg ble veldig fornøyd!
På kvelden dro vi til Wasim og Nour. Det er ikke mulig for oss å dri dit sånn på kvelden når vi ikke har bil for det tar over en time med metro, så vi måtte passe på mens vi hadde tilgang på bil! Det var veldig koselig, vi så på filmen Letters to Juliet, veldig fin film! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar