mandag 30. januar 2012

IKEA og Flyplassen

Onsdagen som var dro mora til Talal tilbake til Syria, det var kjempetrist! Og ho var også veldig lei seg for at ho skulle dra, men Talal ringte ho etter ho hadde kommet fram og ho var veldig glad for å være hjemme igjen også og det er bra! Jeg kjenner det veldig igjen, det er alltid trist å reise, men det er alltid koselig å komme fram.

Etter vi hadde kjørt henne til flyplassen dro jeg og Talal en tur på IKEA. Jeg kan ikke noe for det, men jeg for rett og slett ikke nok av IKEA! Vi kjøpte ikke mye da, bare sånne småting. Som pappa og Jørgen kan bekrefte så hadde vi nesten vanlige kjøkkenglass igjen for vi har knust de, så på IKEA fikk vi endelig kjøpt noen kjøkkenglass. Dessuten fikk vi kjøpt en vannmugge (for den hadde vi også knust) og noen fletta bokser med lokk til badet som jeg kan ha rotet mitt i. Vi kjøpte også to bokser til til bokhylla vår, den ene i fletta tre like som de vi har fra før av og en i stoff som er svart som jeg kan ha strikketøyet mitt i!

Limer inn noen bilder jeg! Her er vannmugga vi kjøpte:
VÄNLIG Jug, clear glass Height: 19 cm Volume: 1 l
VÄNLIG Glass, clear glass Height: 12 cm Volume: 33 cl Package quantity: 6 pack   

Her er glassene, de er i samme serien som mugga så de matcher :-D



Under er de boksene jeg har på badet som jeg har sminke og rot i:
LJUSNAN Box with lid, set of 3, seagrass
Og her er den boksen til å ha i bokhylla, vi hadde 5 fra før av, men vi trengte en til. De er veldig fine for oss å lagre ting i siden vi ikke kan ha alt framme og ikke har mye lagringsplass...
KNIPSA Basket, seagrass Width: 32 cm Depth: 33 cm Height: 32 cm  DRÖNA Box, assorted colours Width: 33 cm Depth: 38 cm Height: 33 cm
Og en sånn i svart på bildet over som passer i bokhylla som jeg kan ha strikketøy i! Strikketøyet mitt fyllte seriøst hele boksen...

Masse fint fra Ikea :-D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar