søndag 22. april 2012

Fotballkamp på irsk bar

På onsdag kveld foreslo Talal at vi skulle ta en tur ut og finne på noe. Vi bor rett ved en irsk bar, men vi har bare vært der en gang (med papp og Jørgen) så vi tenkte vi skulle ta en tur dit igjen og faktisk utnytte at vi bor så nærme et sted hvor de serverer alkohol. Jeg trodde det kom til å være nesten tomt der siden det var midt i uka, men det var faktisk nesten fullt. De har en kjempefin uteplass så vi satte oss ute med en øl til Talal og et glass vin til meg og planen var og bare drikke det, men det var så koselig at vi bestile mer. Etter en stund forsto vi hvorfor det var så mange folk der, det var nemlig en veldig viktig fotballkamp den kvelden mellom Barcelona og Chelsea som de viste der. Jeg er jo ikke så opptatt av fotball, men Talal syns det er stas, særlig når Barcelona spiller og siden vi ikke har kanalen med fotballkamper hos oss bestemte vi oss for å bli der til kampen var over. De viste den ute på en stor skjerm så vi slapp å gå inn så vi bestillte enda mer og drikke og chips med ost og hvitløk og kosa oss veldig. Men jeg må bare si at det er en smule spesielt å ha en samtale også begynner plutselig alle å rope og klappe eller bue, inkludert samtalepartneren din! Jeg ble litt satt ut for å si det mildt og jeg tror nok at Talal heller tar med seg Hany neste gang det er fotballkamp.

Vi har omsider gått tom for alkohol hjemme så det er fint vi bor ved siden av en bar, selvom vi ikke kommer til å dra dit så veldig ofte (det er ikke billig der). Vi ble der helt til 1 på natta og so veldig godt den kvelden etter å ha drukket alt vannet i kjøleskapet!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar