søndag 8. april 2012

Et lite søndags-innlegg

Denne søndagen er det ikke noe kor fordi vi hadde konsert dagen før, det er litt deilig egentlig, man blir liksom litt slapp for å gjøre ting på kvelden selvom det er gøy.
Jeg sto opp sammen med Talal idag, jeg trenger litt lang tid på å våkne så det er best å begynne tidlig, og jeg har vært nede å trenet allerede så så fort jeg er ferdig med dette innlegget skal jeg sette meg ved pianoet og øve en stund. Det blir en innedag idag med musikkoppgaver og planlegging av pianotimer osv, men det er ikke noe problem fordi det er kjedelig vær idag. Det er helt overskyet og det blåser og det er sandete, det er faktisk mørkt, så det blir bra.

Jeg må også skrive en handleliste for med den hektiske helgen rakk vi ikke å handle mat. Noe vi egentlig er fornøyde med for det er kjedelig å bruke opp helgen på sånnt, men vi kunne trengt litt påfyll snart gitt.

Uansett hvor flinke vi er til å ta oppvasken i helgen så er det et fint tårn på kjøkkenet på søndag morgen, men litt husarbeid slipper man vel ikke unna uansett.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar