onsdag 17. oktober 2012

Ojsann...

Jeg har to innlegg som fortsatt bare er utkast og aktiviteter og ting å skrive om blir det bare mer og mer av sånn at utkastelse blir lengre og lengre. Jeg skrev utkast nummer 2 for å unngå at utkast numme 1 ble altfor langt og nå skriver jeg enda ett sånn at ikke utkast nummer 2 blir altfor langt. Jeg tror egentlig det skipet har seilt da...

Oj oj oj oj! Dette bittelite innlegget er ihvertfall bare for å fortelle at det oppdateringer kommer! Jeg lover! Og nå skal jeg bare skrive om hvordan dagen min til nå har vært.

Idag begynte vekkerklokken å mase allerede 06.30, DET er tidlig det! Hehe syns jeg ihvertfall, men jeg har faktisk hørt rykter om at noen faktisk står opp så tidlig hver dag for å dra på jobb og sånn... Uansett kom vel begge oss ut av sengen rundt 15 minutter etterpå. Planen var nemlig å dra på stranda for å trene, Talal er flink og gjør det nesten hver dag, men jeg har ikke vært med før. Talal svømmer og jeg skulle jogge litt så det var ba å pusse tenner, fjerne sminke og ta på treningsklær i en fart og klokken 06.59 satt vi i bilen. For det første må jeg bare si noe om at Dubai er veldig fint om morgenen, særlig denne tiden av årstiden. Det var litt skyer med morgen-solstråler som kom igjennom, litt tåke og alt var så stille og rolig. Temperaturen var også helt fantastisk! Jeg gikk med singlett og kort treningsshorts og det var verken kaldt eller varmt. Vi var der rundt en halv time, så kjørte vi hjem og jeg lagde frokost mens Talal tok en dusj og Talal kledde på seg og gjorde seg klar for jobb mens jeg dusja. Vi spiste brødskiver med arabisk ost og drakk kaffe før Talal måtte dra på jobb. Utrolig nok har jeg allerede øvd piano, tatt første runde med oppvask, satt på vaskemaskinen, sminket meg og rydda litt.

Så dette er dagen min så langt og i ettermiddag skal jeg bort på kirken for å gi en pianotime.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar