onsdag 24. oktober 2012

Gospelkor og Frokostbesøk

Jeg tror jeg har skrevet om hvordan de har arrangert korøvelsene dette året allerede, men jeg skriver om det igjen jeg! De har annenhver søndag gospelkor og kirkekor, tidligere har jeg bare vært med i "kirkekoret" (der synger vi litt forskjellig, bl.a. musikalsanger, viser, julesanger og sånne ting) for når jeg begynte hadde de bare det. De begynte etterhvert med gospelkor annenhver tirsdag, men på den tiden var jeg allerede så ofte i kirken, også hadde vi ikke bil så jeg tok metroen (som tar dobbel så lang tid) så jeg ville ikke bort dit ENDA en dag så jeg holdt meg til kirkekoret.  Nå som de har annenhver søndag bestemte jeg meg for å dra på begge og det var så gøy! Det var kjempestas! Malin drar også dit så vi kjørte sammen og greier så det skal absolutt gjentas!

For tiden er eldste til Malin på dagis så jeg tenkte å invitere Malin på frokost. Hun gikk bare å leverte dattra også gikk hun videre til meg. Når hun er her med begge barna er hun stressa nemlig fordi ned eldste løper rundt og klatrer og greier så jeg tenkte det ble roligere og koseligere for Malin å komme med bare bebis. Jeg hadde lagd noe som heter "roasted eggplant sandwitch" som er veeeldig godt! Det er rista brødskiver med grilla aubergineskiver, tomatsaus og spinat på. Det var luksus-frokost med kjeks og muffins til dessert! De ble til de måtte hente eldstemann så da kjørte jeg dem siden det hadde blitt varmt. Det var superkos!

Jeg dro bort for å gi en pianotime igjen på onsdag, jeg hadde bare den yngste denne gangen da for Nilushi var syk. Men det gikk greit og alt i orden!

Torsdag morgen sto vi opp tidlig, dro på stranden og trente! Faktisk! Så kom vi hjem, spiste frokost også kjørte jeg Talal på jobb. Senere på dagen dro jeg ut for å handle mat, også dro jeg og Talal og spiste lunsj sammen. Etterpå kjørte jeg Talal tilbake på jobb og dro hjem, ordna og styra med småting og lagde mat. Hele kvelden bare kosa vi oss med tacos, sjokolade og film!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar