tirsdag 27. mars 2012

Jeg bestemte meg for at søndag, første dag i arbeidsuka her, var en bra dag å vaske på. Jeg satte i gang og vasket hele leiligheten, med tepperisting og gulvvasking og alt. Det ar utrolig deilig å få det unna, fordi selvom vi ikke har så stor leilighet så har vi mange ting så det tar fort vekk mer eller mindre hele dagen å bli ferdig. På kvelden var det igjen korøvelse og denne gangen fikk jeg sitte på med noen begge veier så jeg slapp heldigvis å ta metroen! Det var ikke mange som kom den dagen, sikkert fordi vi hadde konsert dagen før, men vi var 5 stykker. Vi øvde på sangene vi skal synge på komfirmant-gudstjenesten 7. april. Det er litt kjedelig å bare synge på gudstjenester, men jeg vet det har vært snakk om en korkonsert. Vi får bare vente å se, men jeg kjenner at jeg ikke orker å være med på alle gudstjenestene vi skal synge på i helgene.

Malin inviterte meg hjem på lunsj på mandag, det er alltid like koselig å være der! De skulle få besøk av Harri sin pappa med kjæreste dagen etter så vi måtte forte oss å gjøre noe før de kom. De kommer fra Finland for å hilse på og hjelpe til når den nye babyen kommer. Malin har termin 5. april så det begynner å nærme seg og Malin er kjempe stor nå!
Så jeg sto opp og trenet og gjorde noen musikkteori oppgaver før jeg satte nesa mot Malin. Vi bestilte pizza til lunsj og det var så godt at jeg ikke klarte å slutte å spise, særlig fordi jeg hadde trenet også da. Jeg ble så mett at jeg hoppa over middag den dagen.

På kvelden på mandag, etter Talal hadde spist middag og trena så gikk vi en tur ut. Vi gikk ikke langt, men det ble en runde av det også satte vi oss på en benk ved siden av en av "innsjøene" og drakk juice. Det er deilig med litt frisk luft sånn på kvelden. To netter på rad nå har det regnet også så nå er endelig lufta klar igjen, ellers har den vært full av sand lenge nå.

På tirsdags morgen gikk jeg ned og trena igjen, kjennes ut som ejg ikke gjør annet... Også løste jeg 6 sider med musikkteori oppgaver det høres ikke mye ut, men de er skikkelige vri-hjernen-oppgaver! Jeg har også øvd på piano også om ikke lenge skal ejg begynne med middagen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar