tirsdag 6. mars 2012

Forkjølelse, økologisk pizza og strandtur

Både jeg og Talal har vært forkjølet på tur. Det er litt kjedelige for forrige helg måtte vi ta det rolig fordi jeg var syk og denne helgen måtte vi ta det rolig fordi Talal var syk, men vi gjorde litt allikevel da. På torsdag bestilte vi pizza fra et nytt sted, der lager de grov bunn og bare økologiske grønnsaker og ikke noe kunstig farge eller smak. Det er veeeeldig godt!

Siden Talal var sliten så bare slappet vi av hjemme på fredag, det var også ikke noe fint vær så vi ville ikke gå ut. Det var tåkete og sandete og ikke noe fint i det hele tatt. Vi ble invitert på middag til Malin og Harri, men Talal orket ikke så jeg dro alene og det var kjempe koselig.

På Lørdag klarte vi å komme oss til stranda en liten tur. Vi må passe på å dra dit før det blir for varmt. Så vi var der litt og fikk litt farge også dro vi hjem og dro en liten tur til Mall of the Emirates på kvelden. Jeg hadde et gavekort der og jeg fikk kjøpt en ny skjorte, sokker og endelig, endelig en klesrulle!

Forrige kor måtte jeg bli hjemme, for jeg var forkjølet, og det var en dag som passet å være hjemme for det var en annen dirigent den dagen som begynte på vårsanger. Men på neste korøvelse, som var i går, så fortsatte vi med musikalsanger igjen. Vi har begynt på Aquarius og det er en skikkelig gøy sang, jeg gleder meg til vi begynner å kunne den.

Jeg er desverre ikke helt frisk enda, hosten gir seg ikke også har jeg fortsatt vondt i halsen, men jeg var frisk nok til å endelig få vasket hele leiligheten og det var så deilig å få gjort. Jeg vasket pianoet også for det var allerede full av støv! Det er veldig støvete vær for tiden, det var sand på gulvet forran balkongdøra! Det er spesielt, men det blir vel bedre etterhvert.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar