mandag 3. september 2012

Endelig, hyller på plass!

Det tok tid, men nå er alle på plass! Ihvertfall de vi visste hvor skulle være. Vi kjøpte et sett med tre små hyller og vi har ikke brukt de to minste enda fordi vi vet ikke hvor vi vil ha de. Vi ble faktisk ikke ferdig med å henge de opp før igår (lørdag) og da hadde det gått lang tid, men etter vi hadde drilla fem hull i veggen til den ene hylla så kom det svart røyk ut av den og den var kjempevarm og det luktet rart så vi bestemte oss for å ta en pause... Klokken var uansett allerede 22.30 så det var på tide å slutte med bråking!


Sånn ble det ihvertfall over TVen etter alt var på plass!
Vi ble veldig fornøyde! 

Vi hadde ikke så veldig mye program i løpet av uka, jeg var nede og trenet noen av dagene på dagtid og øvde på piano og handlet. Talal kommer hjem hver dag i lunjspausa også spiser vi sammen. På kveldene Har det også vært ganske rolig, men på onsdag dro Talal for å spille fotball med noen kollegaer og jeg ble hjemme og koset meg med å ta på neglelakk og se på TV. 

Helgen kom og vi tok en tur til Nada på fredag på dagen for å låne drill og være på besøk selfølgelig, men de hadde ikke drill. Vi var litt skeptiske til å bruke vår... Vi ble der noen timer og det var koselig og fint og på kvelden var vi invitert på middag til Malin og Harri. Vi fikk pasta, med salat og bread sticks og blåbærpai med kesam-lignende på toppen til dessert og det var veldig godt!!! Jeg klarte nesten ikke å reise meg etterpå for jeg spiste så mye. Så vi spiste og drakk vin og kosa oss veldig. Vi dro ikke hjem før i 12 tida på natta. Vi fikk også låne en drill av dem så dagen etter fikk vi endelig hengt opp den siste hylla! 

Planen er at eføyen skal vokse over intercomen
og airconditionknappet for de er stygge.
Ved siden av er det ene bildet vi fikk av mamma.

Etter vi hadde hengt opp hylla og styre med hva som skulle stå oppå tok vi en tur ut med bilen. Egentlig vil vi ha sakkosekker eller noe lignende som vi kan sette bort når vi vil, men som vi kan ha fremme for å få flere plasser rundt stuebordet. Også er jo sakkosekker veldig deilig å sitte i da! Men vi fant ikke, vi fant den falske lavendelen som står på bordet på bildet over, og den er veeeeldig fin!

Jeg får ikke til å snu bildet, men dette er ihvertfall 
det andre bildet fra mamma og et av bildene fra
pappa, de er over sofaen.

På søndag ble det vaskedag på meg, og det blir det visst på mandag også. Leiligheten er ikke så stor, men i har mange ting som må flyttes på så det tar litt tid. På søndag fikk vi også vasket bilen og handlet mat. Lillebroren til Talal kommer idag (mandag) fra Syria, og da er det koselig at det er ryddet og vasket her. Vi skal hente han på flyplassen i Sharjah også kjører vi han til Nada hvor vi skal spise middag alle sammen også skal han sove der i natt også drar jeg og Talal hjem til oss igjen. Men siden vi ikke vet når han kommer til oss er det greit å ha det ferdig fint fra nå av. Dessuten trengs det... Vi gleder oss alle sammen, det blir veldig stas!

Her er det andre bildet fra pappa, vi hengte det opp
over pianoet og der er det veldig fint! 


1 kommentar:

  1. Adele, jeg har nominert bloggen din til Liebster Award etter å ha fått en selv :D Gå inn på innlegget mitt for å finne spørsmålene du skal svare på: http://www.agonee.com/2012/09/liebster-award.html

    Klem!

    SvarSlett