søndag 12. februar 2012

Strøken leilighet!

Før bursdagen på fredag så ryddet og vasket vi leiligheten veldig! Vi skulle jo være ute, men kanskje noen ble med opp etterpå eller noe. Dessuten er det mye lettere å vaske og rydde når man vet at man får eller kanskje får besøk. Siden jeg har vært så mye på sjømannskirken i det siste så har ikke jeg gjort like mye i leiligheten som får, og Talal er veldig opptatt med jobb, så det så ikke ut her. Det er så utroilig deilig med strøken leilighet altså!
Ettr alle hadde dratt hjem på fredag så rydda vi sammen, det gikk ganske greit for vi hadde for det meste brukt papptallerkner og kopper og skjeer, men uansett så er det jo litt å gjøre, dessuten er det veldig motiverende å gjøre det fint igjen når leiligheten er så fin. i måtte også vaske det som var Nada sitt, to glassboller og en termokanne og litt sånne ting.

Dagen etter sov vi lenge. Vi skulle møte en nalal fra Syria som jeg aldri hadde møtt før. Så vi bare sto opp og spiste frokost og tok det med ro, gjore oss klare for å dra og heiv i oss litt mat før gikk ned til parkeringsplassen hvor han henta oss. Vi dro til en kafè i et område som heter Greens. Det er, som navnet tilsier, veldig grønnt der, masse gress, planter, blomster og trær. Vi satt ute og været var helt nydelig! Bassel, som han heter, er veldig hyggelig og morsom! Han og Talal gikk på samme ungdoms- og videregående skole. De hadde ikke snakket sammen på mange år for Talal flytta til Spania og han flyttet til Dubai noen år senere, men plutselig så så de hverandre, helt tilfeldig, på en kafè her i Dubai! Da kan man begynne å snakke om at verden er liten! De har spillt en del basket sammen i Dubai og nå skal de begynne med det igjen. Vi satt der noen timer også dro vi hjem igjen, spiste litt også dro vi til Nada for å levere tilbake tingene vi hadde lånt. Vi kunne ikke bli så lenge da for Talal måttte jobbe på kvelden, men vi ble en stund og det var koselig. Også fikk vi oss en gåtur!

Idag er det søndag så det er tid for kor! Jeg skal spille på den korøvelsen også så jeg skal øve der fra 18 til 20 også begynner koret kl 20 så det blir bra. Det gikk så bra forrige gang at jeg ikke er noe nervøs for å spille denne gangen.

Jeg tenkte også jeg skulle få trent litt ordentlig idag, jeg trenger nok mange treningsøkter for å trene bort alle kakene jeg har spist i det siste!

1 kommentar:

  1. Håper feiringen var hyggelig!:) Bra du ble glad for gaven din ^^
    Skjønner veldig godt at det er vanskelig å få ryddet! Vi prøver å få ryddet litt hver dag nå når vi orker, så det går framover. Tenker på å få besøk av Anne Beate snart, og da må det jo være ryddig.

    Så artig at de traff hverandre! Er ikke helt enig, da; jeg syns verden er kjempestor. x)

    SvarSlett