lørdag 11. februar 2012

Pianospilling på korøvelse

Som jeg skrev tidligere så skulle jeg spille på korøvelsen på søndag og jeg har øvd og øvd. Jeg syns det var litt skummelt, men heldigvis er alt veldig uhøytidlig på koret og alle er veldig hyggelig og blide og det gjorde det mindre skummelt. Det gikk veldig fint! Det ble litt feil innimellom, men det gjorde ikke noe og veldig mange kom bort til meg i pausen og etter øvelsen og sa at jeg var flink og sånn og det er superkoselig!

Jeg fikk lov til å komme på sjømannskirken kl 18 og sitte der til koret begynte kl 20, det er mye bedre enn sånn jeg har øvd før for da har jeg øvd fra 14-16 også måtte jeg vente 4 timer på en cafe også komme tilbake igjen. Det er veldig slitsomt så det var fint vi fikk gjort det på denne måten isteden. Jeg skal spille på den neste korøvelsen også, og det gleder jeg meg til.

Jeg har også blitt spurt om jeg vil spille på en dåp, noe jeg har sagt ja til. Noe som er mye skumlere enn å spille på korøvelse, men det blir bra. Jeg gleder meg til jeg allerede har gjort det for å si det sånn! Nå for tiden er jeg på sjømannskirken 4 av 5 hverdager og det er kos å ha noe viktig å gjøre.

1 kommentar:

  1. Hei Adele så koselig at du har noe æ gjøre som du liker

    SvarSlett