fredag 23. august 2013

Tilbake i Dubai

Jeg kom til slutt fram til Dubai etter mye flygreier, heldigvis gikk de andre flyene som planlagt og uten problemer! Jeg ble straks i mye bedre humør når vi fikk servert en stor middag på det siste flyet i tillegg til at jeg fikk sove masse, det var så bra som det kan få blitt! Dessuten kom baggasjen uten problem og Talal sto å ventet på meg med blomster <3

Etter jeg fikk hilst på alle og pakket ut skulle hverdagen begynne igjen, men jeg er visst fortsatt i feriemodus for det eneste jeg får gjort er å gå rundt og suse! Jeg har lest litt og holder på med en innleveringsoppgave, men av en eller annen grunn er det mye annet som ordner og styrer oppe i hodet mitt. Det går seg vel til! 

Når jeg kom hjem, og fortsatt, ser jeg mange hyggelige overraskelser. For det første har Talal og moren hans vært og kjøpt planter så nå har vi mange fine planter ute på balkongen og inne i stua. Dessuten var alle skap på kjøkkenet ryddet i, og jeg så plutselig at vi ikke hadde så lite skapplass som jeg trodde! Det er bare en helt fantastisk luksus å slippe den kjedelige jobben med å rydde stappfulle skap! 

Talal trener som bare det for tiden og koser seg skikkelig med det, jeg har ikke sykkel enda, men ble med en gang for å jogge mens han og gruppa syklet. Seriøst det er slitsomt å trene i denne varmen, særlig når det er så fuktig som det er! Men treningen er i gang ihvertfall og man blir vant til været etterhvert. Etter trening dro jeg og Talal og spiste på et sted ikke langt unna og det var veldig koselig. 



Her sitter vi og drikker smoothie og venter på å få maten vår :) 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar