onsdag 28. august 2013

Endelig sykkel!!

Talal har altså begynt å sykkle, og jeg liker å sykkle, så vi planla før jeg kom på sommerferie til Norge at når jeg kom tilbake skulle vi prøve å finne en sykkel til meg. Alle butikker her i Dubai er generelt sett oppe hele tiden, det er til og med matbutikker her som er åpne 24/7, så at sykkelbutikken stenger kl 7 hver dag og bare har åpent en av to helgedager er veldig rart for oss. Men vi kom oss dit til slutt og de tok masse mål av meg med laser for å finne hvilken størrelse jeg trenger. Når vi var ferdig med det viste det seg at de bare hadde en sykkel i hele butikken med min størrelse, og den var suuuuper dyr. Så vi dro derfra tomhendt, men ikke lenge etterpå fant vi en sykkel i min størrelse brukt til salgs på nettet. Vi var å skikket på den og den var fin og i god stand og alt i orden, så nå har jeg sykkel!

I går var vi å kjøpte de siste tingene jeg trengte, som sko, hjelm og lys. Så nå er det bare å sette i gang å sykkle! Jeg gleder meg veldig, men jeg er litt redd også for hjula er veldig tynne også har jeg bukkehorn og det har jeg aldri brukt før. Så dette blir spennende! 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar