fredag 23. august 2013

En lang hjemreise

I januar begynte jeg å studere og mitt siste innlegg på bloggen var i mars. Plutselig ute på vårparten forstod jeg at eksamen er en realitet som jeg sto overfor og dermed forsvant ting som "blogg" rett ut av hodet på meg. Jeg kunne kanskje egentlig tenkt meg at facebook også forsvant på samme måte, men men... Uansett kom jeg på etterhvert at det er noe som heter blogg og jeg har nok en gang lovet å skrive på den. Akkurat nå sitter jeg på flyplassen i Amsterdam på vei fra Norge tilbake til Dubai og fant ut, i min streben etter å drepe tid, at dette var en god tid og plass å ta opp igjen min hobby-blogger-aktivitet.

For det første må jeg si at den to måneders lange norgesferien min har vært helt perfekt! Jeg har gjort masse og sett mange og kunne selvfølgelig ønske at jeg fikk gjort enda mer av alt, men det har vært kjempekoselig og årets sommerminner får stor plass i hjernealbummet mitt!

Som sagt sitter jeg nå på Schiphol, og det har jeg gjort lenge. Egentlig skulle jeg vente her i 6 1/2 time, men flyet til Dubai ble kansellert så jeg skal ikke videre med fly herfra før kl 18.00 (isteden for 14.30) så det blir 10 timer venting på meg. Alt gikk bra på morgenen, alle hørte alarmene sine og jeg og pappa kom som planlagt på torp. Flyet gikk også som planlagt derfra kl 06.15 så det har blitt en tidlig start på dagen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar