søndag 13. november 2011

Fortsatt på balkongen!

Haha jeg sitter egentlig ikke fortsatt på balkongen da, men jeg sitter her igjen! Idag spiste vi frokost her ute også, det er så deeiilig. Igår rakk jeg faktisk å trene og dra bortover for å øve, jeg fikk sitte lenge også, de sa at jeg kunne sitte så lenge jeg ville helt til 19.30, jeg orket ikke å sitte så lenge da, men jeg satt til 17.20 ca så det var stas. Så dro jeg som jeg pleier bort til Talal også spiste vi middag, også satt jeg på en kafe` for å vente på at klokka skulle bli nok til at jeg kunne dra bortover til korøvelse. Vi sang BARE julesanger!!! Da koser jeg meg veldig altså. Vi sang "Nu tendas tusen juleljus" på svensk, også sang vi "WinterWonderland" og en veldig kjent svensk julesang som jeg aldri har hørt før, men den var kjempefin, den heter "Når det lider mot jul". Det var flest svensker på korøvelsen, vi var vel bare tre norske og vi var de eneste som ikke hadde hørt den før, men det gikk fint da, men alle svenskene var sjokkert over at vi ikke hadde hørt den.

Talal jobba overtid til korøvelsen var ferdig som vanlig også fikk vi sitte på med noen som bor i nærheten her hjem, det er så deilig å bli kjørt for da er vi hjemme en time tidligere enn hvis vi tar metroen! De kjører ofte så de sa at vi bare kunne sitte på hver gang også fikk jeg telefonnummerene deres sånn at jeg vet om de kommer eller ikke. Det var ei ny der idag også, hun er finsk,men snakker svensk, og hun er superkoselig og hun jobber ikke for hun har akkurat flytta hit også har hun en liten jente på 1,5 år.  Mannen hennes er også finsk, men snakker heldigvis svensk han også, Malin og Harry heter de, og Harry kom med dattra for å hente Malin når korøvelsen var ferdig og gjett om den lille jenta ble midt punktet da! Jeg og Malin bytta telefonnummer og skal finne på noe sammen i morgen. Eleonore kom ikke på korøvelsen da for hun er ute og reiser, men jeg håper hun kommer på neste. Det er litt kjedelig at de vennene jeg har fått her er så opptatt bestandig! Men snart blir jeg også opptatt med pappa og Jørgen!!! Haha jeg gleder meg veeeeeldig! Det er bare en uke til de kommer nå!

 I dag tenkte jeg jeg skulle rydde litt og ta litt oppvask og trene hvis jeg rekker også drar jeg bortover til Sjømannskirken for å øve på piano også håper jeg jeg kan sitte litt ekstra idag også, hvis jeg får øvd tre timer to ganger i uke så er jo det veldig bra. Jeg bruker litt tid på begynnelsen til fingerøvelser og oppvarming så det er fint med en ekstra time, jeg tar med bananer som jeg kan spise litt innimellom sånn at jeg klarer å holde konsentrasjonen oppe.

Men nå må jeg begynne hvis jeg skal rekke noe som helst!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar